Overige informatie

Wat gebeurt er nadat ik mijn offerte heb aangevraagd?
Nadat wij jouw (geheel vrijblijvende) aanvraag hebben ontvangen komen wij binnen twee werkdag met een antwoord. Soms hebben we nog een paar kleine vragen voordat we écht aan de slag kunnen, meestal doen we dit telefonisch. Zodra wij alle informatie hebben ontvangen gaan we aan de slag, op basis van jouw inspiratietuin, aanvullende wensen en andere aanpassingen gaan wij een aangepast ontwerp en bijhorende offerte maken..

Komen jullie niet bij ons langs?
Zeker wel! Maar we willen eerst zo goed mogelijk overeenstemming hebben over het ontwerp en bijhorende kostenplaatje. Wanneer dit helemaal klopt komen wij langs om de offerte helemaal met je door te nemen, zo weten wij zeker dat alles klopt en weet jij zeker dat er geen verassingen meer achteraf komen. Op dit punt zit je nog steeds nergens aan vast, na het bezoek van ons krijg je de definitieve offerte.

Wanneer kunnen jullie dan de tuin aanleggen?
Vrijwel alle door ons gebruikte materialen zijn voorradig, dit betekent dat we vaak binnen één a twee weken kunnen starten met de aanleg. Over het algemeen kunnen onze klanten binnen twee weken genieten van een nieuwe tuin. Mocht juist een later tijdstip beter uitkomen, bijvoorbeeld bij de oplevering van een nieuwbouwwoning, dan is dit natuurlijk geen probleem!

Hoe zit het met betalen bij een complete tuin?
Na akkoord op de definitieve offerte sturen wij een factuur voor 50% van de totaalsom, de betaaltermijn loopt af een week voor aanvang van de werkzaamheden. Op dit moment moeten wij al onze materialen besteld hebben en maken wij ook de planning definitief. Het tweede deel wordt gefactureerd op de dag dat jullie de tuin als akkoord aftekenen, deze factuur moet vervolgens binnen acht dagen voldaan worden.

Heb ik ook garantie op mijn tuin?
Dat heb je zeker! Op alle materialen zit sowieso (minstens) een jaar garantie, enkele leveranciers geven nog aanvullende garanties op hun producten. Daarnaast geven wij ook een jaar garantie op de aanleg. Dus mocht er onverhoopt toch iets nog verzakken of scheef gaan staan binnen een jaar na aanleg, komen wij dit kosteloos herstellen.

Mag ik verder nog wat vragen? 
Je mag ons alles vragen! Vul het contactformulier, bel ons tijdens kantoortijden op 078-6933375 of maak gebruik van onze Live Chat.